niedziela, 13 stycznia 2013

Potrójnie czekoladowe brownie


Jestem totalnie zmęczona minionym weekendem. Pierwsza w tym roku osiemnastka i studniówka u kolegi, bardzo wyczerpujące, zwłaszcza gdy się nie schodzi z parkietu. A w międzyczasie jeszcze trochę nauki i oczywiście jakoś trzeba znaleźć czas na gotowanie! Dziś zrobiłam, więc bardzo czekoladowe brownie, ciasto nie potrzebuje dużo czasu, a smakuje pysznie :)

Składniki:

240 g gorzkiej czekolady
240 g masła
160 g mąki
1 łyżeczka proszku do pieczenia
3 jajka
220 g cukru
60 g białej czekolady
60 g mlecznej czekolady
85 g orzechów pecan lub włoskich

Przygotowanie:

1. W kąpieli wodnej roztopić gorzką czekoladę razem z masłem. W misce ubijać jajka oraz cukier, gdy czekolada z masłem dobrze się rozpuszczą, wlać je do ubijanych jajek. Dodać mąkę oraz proszek do pieczenia. 

2. Posiekać w małą kostkę czekolady oraz orzechy, wmieszać je do czekoladowej masy. Piekarnik rozgrzać do 190 st. Prostokątną formę do ciasta wysmarować masłem i posypać bułką tartą. Przełożyć do niej przygotowane ciasto. Piec ok 20 min, po wyjęciu z piekarnika odstawić do ostygnięcia na co najmniej 15 min, a następnie kroić w kwadraty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz